divendres, 1 d’abril del 2011

Volta pel Montsant


Aquest matí hem fet una sortideta, d'aquelles matinals, que tot i que el Luke es pensava que no arribariem a dinar, al final, a dos quarts de dues ja estavem a Lleida.
Ens em trobat al Dalmau el Moises, el Luke, el Ramonet, la Marteta i un servidor; exactament a les 09:00 hores (bueno, exactament...). La qüestió que em fet el cafetó de rigor, algun donut que ha caigut, i listo! gas i manta!

Direcció a Alcanó, per la carretera de Flix, i apa, per les Garrigues passem per Els Torms, on han començat les curves i el Moi i el Ramonet s'han desmarcat, com a cohets, fins a Juncosa. Un cop junts els cinc em continuat camí en direcció a Ulldemolins, per fer les curves de les crestes de la Llena. Com estaven una mica humides em anat de passeig gaudint de la vista, amb una mica de neu, dels pics del Montsant.

En arribar a Ulldemolins primera parada, un altre cop a taula, això ens agrada tant com les curves, oi Moi?

 I després d'un bocata altre cop al lio. Em fet el coll d'Albarca i ens em encaminat cap a Escala dei, deixant per una altre dia la visita a la cartoixa. Em rodejat el Montsant per Cornudella i em arribat a Cabasses. Curves i més curves; unes mès rapides perque era sec i unes altres amb més precaució per la humitat però totes molt divertides. L'unic tram poc favorable el que sortia de Escala Dei, però que amb cuidado cap problema.

Si algun dia us animeu a fer aquesta volta al Montsant carregueu bé els diposits que no hi ha cap benzinera per la zona.
Em parat a la Granadella i hem fet camí a El Soleràs per agafar la carretera de l'Albages a on hi ha unes curvetes rapides amb asfalt nou que estan de muerte! I en pic arribem a Castelldans doncs ja està, anar baixant fins a Lleida relaxant el cos després de tanta curva.
Una sortida molt recomanable, no tant sols per les curves interminables si no, sobretot, per la companyia.
Fins una altra, V'ssss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada